Klachtenregeling

Wij streven naar hoge kwaliteit van onze hulp- en dienstverlening en zien het liefst dat iedereen die bij het werk van Mendoo betrokken is, tevreden is. Dit geldt voor hulpvragers, maar ook voor hulpverleners, gastouders, vrijwilligers, donateurs en andere betrokkenen.  

Wanneer je toch niet helemaal tevreden bent over Mendoo, horen wij dit graag. Samen proberen we in een gesprek tot een oplossing te komen. Mocht het gesprek niet tot het gewenste resultaat leiden, dan bieden wij de mogelijkheid om via onderstaand contactformulier of schriftelijk jouw klacht kenbaar te maken aan de directie van Mendoo. 

Contactgegevens Mendoo: 

Stichting Mendoo
T.a.v. directie

Postbus 170
2800 AD Gouda
e-mail: directie@mendoo.nl 

Bij de behandeling van klachten past Mendoo het principe van hoor en  wederhoor toe. Binnen vier weken na ontvangst van een schriftelijke klacht ontvang je een reactie per post of e-mail. Ben je akkoord met de reactie op de klacht of als je niet binnen vier weken op ons bericht reageert, wordt de klacht als afgehandeld beschouwd. 

Heb je een klacht, vul dan onderstaand contactformulier in.

    Persoonlijke gegevens



    Tegen wie / welk onderdeel van Mendoo is de klacht gericht?*

    Omschrijving van de klacht:*

    Heeft u een eventuele oplossing voor uw klacht?